nykopingsbrudarna

Alla inlägg den 1 maj 2013

Tjoo bloggen

Idag har jag varit i Norrköping och åkt karuseller och gått på liten marknad. Jag har oxå vart med min kompis och sett på hennes nya hus, det var fint och öppet. Vi cyklade runt och smällde lite raketer oxå. :)
Sedan åkte jag hem och var typ astrött... Men sedan var jag tvungen att plugga lite till friluftsliv imorgon!
Nu ser jag på tv och ska snart beställa vårjacka.
Kommer lite bilder nedan från dagen.

P&K
Sandra <3

Hej bloggen!

 

jag vaknade 07:50 idag... kunde inte sova =(

 

men aa ska snart ta bussen in till pappa. fett skönt att va lediga idag =)

 

igår gjorde jag inte så mycket va ute med lina och bella och vi gick runt i ockle =)

och sen spela dom/vi fotboll med några killar. men jag tröttna så jag drog hem vid halv 10.

 

vad gjorde ni igår? Hade ni kul?

 

men har inte så mycket mer att blogga om =(

 

men bloggar sen 

 

puss puss

// Hanna

 

 

Gammal bild! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi ee två brudar från nyköping som heter Ellen och Sandra, vi älskar att blogga hoppas ni gillar bloggen? puss puss

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vi undrar vilken ni tycker att vi ska göra, så rösta på :)
 challenges
 nykopingsbrudarna testar
 båda

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards