nykopingsbrudarna

Alla inlägg under mars 2013

Hejj bloggen

Idag är lördag. Typ en jag-har-inget-att-göra-dag...
Min katt snor mina prydnadsfigurer. Jag undrar om jag nånsin får tillbaka dom? Han kommer säkert tappa bort dom...
Snart är det TISDAG :D då kommer min bff pamela hit. :)
Imorgon ska jag till morfar. Vi ska typ äta påskmiddag osv och äta hans köttbullar - i love them
På måndag ska jag äta påskmiddag igen hos min moster :P mycket påskmat jao. Och sen är det tisdag :) och då ska både pamela, min lillasysters kompis och min storebror sova här... Min mamma skulle bedriva bed and breakfast. XD
På tisdag ska jag även färga pamelas hår. På tisdag ska vi till badet här i Nyköping som ska snart stängas och renoveras i ett år. Man får passa på innan april är slut.
Idag fyller Hanna 15 år! Det är niceigt för då kan hon och jag gå på Johan falk filmen på bio! Och så är det bra för henne med :)
Till Hanna:
Grattis världens bästa, love u hoppas du får en superbra dag =)<33336

Nu måste jag äta frukost

Sköt om er,
P&K,
Sandra <3

Bloggen, Sandra här.

Har inte bloggat på länge men har ingen förklaring. Har varit geografiprov jag pluggat till fast det var ganska lätt sen. Tror jag fick alla rätt. =)
Igår plugga jag till dagens debatt jag måste göra idag och till hemkunskapsseminariet idag med. Så idag smäller det.. Haha :3 nej men idag blir jag klar med allt "måste-göra" och lite till. Ska bli skönt för sen imorgon är sista skoldagen innan påsklovet. :) Så imorgon blir det bara lite matematik att göra!
Igår kom dom med vår nya soffa här hemma och det blev ganska snyggt och alla gillar den till och med min katt :p
På påsklovet blir det ganska fullbokat för mig.. Först middag men vänner till familjen, sen påskfirande hos farmor , sen påskfirande hos morfar, sen hos min moster och kusiner, sen är min storebror här alla dom dagarna och på måndag skulle Hanna fira sig, sen på tisdag onsdag och torsdag är Pamela här och sen några dagar med andra kompisar =)
Haha så om nån vill va får man ringa innan det är försent! ;)

Nu ska jag åka till skolan - let's do this typ :p

Jo nu hejdå-fras har jag..

P&K
Sandra <3

Tjaa bloggen.
Titta gärna in och följ gärna min underbara barndomsväns blogg. Hon bloggar tillsammans med en tjej som heter Agnes. Bloggen har funnits väldigt länge så det finns många äldre inlägg och nyare inlägg att läsa. Dom bloggar om deras vardag, ger tips och gör hiss och diss och mycket mer. Tjejerna heter Jenny och Agnes.

Länken är:

Http.//wondeerchild.devote.se

Nedan kommer bild:

Tack!
Pözz pözz Sandra <3

Tjaa bloggen!
Jag har inte bloggat sen igår typ men det var ju Earth hour.
Igår var Earth hour och vi satt typ framför tvn med tända ljus och släckt alla lampor. Sen idag har jag städat mitt rum. Imorgon är det måndag och skolveckan kommer vara ganska kort jag har ingen idrott i veckan och på fredag får vi påsklov. På lördag fyller Hanna 15 och vi ska kanske se på Johan falk filmen på bio =) på söndag ska jag till min morfar och på måndag vet jag ej. På tisdag kommer kanske pamela hit och är hos mig tills söndag =)

Pözz pözz
Sandra <3

Tjaaa bloggen hanna här jao!
Vaknade efter 8 i morse med ellen sä aa kulkul :)
Hade grym dag igår skratta mycket och hade fett kul :)

Idag är det söndag och det är kort skoldag denna vecka för på fredag går vi på påsklov och på lördag blir jag 15 :)
Ska till pappa senare idag när ellen har dragit :)

Idag åker älsklingen :'( 1 vecka utan honom och jag kommer dö! :'(
Kommer sakna honom så obeskrivligt mycket!<3<3<3<3<3<3<3

Ni får lite bilder också ;)
Bye bye
// Hanna

Mobba oss inte


// Hanna 
 


  Nytt inlägg uppoch ner


// Hanna

Tjuuuuu sandra här, tänkte lägga upp en video eftersom hanna gjorde det, förhoppningsvis blir det fler i framtiden :p :) (den kanske är lite fail åt fel håll och så men men ))))



 

Don't mobba det!!!!!


Pözz pözz sandra :P <3
   

Presentation


Hej vi ee två brudar från nyköping som heter Ellen och Sandra, vi älskar att blogga hoppas ni gillar bloggen? puss puss

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vi undrar vilken ni tycker att vi ska göra, så rösta på :)
 challenges
 nykopingsbrudarna testar
 båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards