nykopingsbrudarna

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

2 bloggar!

Hej bloggen!

Jag har tänkt ett tag på att göra en blogg till som bara jag bloggar på. Och idag har jag bestämt att jag ska göra en på blogg.se, det är den bästa bloggsidan. Därför kommer jag inte kunna vara lika aktiv här längre, men jag bloggar här då och då.
Alltså kommer bara Ellen blogga här, jag hoppas att ni läsare ändå fortsätte läsa här. Hur som helst, hejdå för ett tag!
(jag tror att jag sedan lägger ut en länk till min nya blogg)


P&K
Sandra <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! Ja vet att ja it bloggar speciellt ofta men jag har sjukt mycke i skolan fått en "diagnos" å lite så, så har sjukt mycke å tänka på osv, hoppas ni fattar! Har fyndar lite på en typ loppis! Farmor och farfar hade nån typ loppis med några andr...

Gillar du nån nu? Jaa! Vad gjorde du inatt? Kika Och i förrgår natt? Kika Vad gör du innan du ska sova? Kikar;) Kan du prata med din mamma om allt? Ne Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? Ja Choklad eller glass? Glass ...

men jag hoppar av bloggen ett tag..   // Hanna


Hej det er jag elinor igen sandras lillasyster    

Tjoo bloggen!  Här kommer bilder från helgen på mig (Sandra), Ellen och Bella!  Hoppas ni gillar dom :)                                                                     Haha ;P PS. Mobba inte bilderna!...

Presentation


Hej vi ee två brudar från nyköping som heter Ellen och Sandra, vi älskar att blogga hoppas ni gillar bloggen? puss puss

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vi undrar vilken ni tycker att vi ska göra, så rösta på :)
 challenges
 nykopingsbrudarna testar
 båda

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards